Andacek

Tady si každý můžete založit svůj vita-deníček.
Podmínkou je, že název deníčku bude začínat vaší přezdívkou.
Viz vzor.

Moderátor: hugo

Odpovědět
Andacek
Příspěvky: 4
Registrován: úte bře 15, 2011 15:17
Bydliště: Oslo, Norsko

Andacek

Příspěvek od Andacek »

Ahoj,

jiz delsi dobu jsem si pohravala s myslenkou udelat nejake zasadni zmeny v me zivotosprave a stylu zivota a v pondeli 14.3.2011 jsem se rozhodla definitivne :) O vasich strankach jsem se dozvedela od meho kamarada, ktery presel na syrovou stravu od ledna 2011 a je moc spokojeny, celkove si tento zivotni styl hodne chvali a neda na nej dopustit...

Vzhledem k tomu, ze v "tom" budu uplne sama (ziji momentalne v Norsku :) ), rada bych se tu seznamila s dalsimi lidmi, kteri mi budou psychickou oporou....A nepochybne budu mit spoustu otazek a nejasnosti na ktere bych se vas rada zeptala.

Jinak o mne: Jsem puvodem z Brna, ale nyni ziji v Oslu, kde pracuji a dalkove studuji. Je mi 26 let. Rada sportuji, ale bohuzel na to mam strasne malo casu :( V zime jezdim na snowboardu, v lete na koleckovych bruslich. Krome toho me bavi tanec a tak jsem zacala chodit do fitka na zumbu, ktere jsem naprosto propadla :)
Andacek
Příspěvky: 4
Registrován: úte bře 15, 2011 15:17
Bydliště: Oslo, Norsko

Re: Andacek

Příspěvek od Andacek »

Pokracuji ve svem snazeni, rekla bych, ze se stravuji z 90% raw food. Tech zbyvajicich 10% - cerstve krevety do salatu, sem tam jedno vejce varene. Jak je to vlastne s vejci? Kolik jich mohu snist?
Celkove se citim dobre, prvni 3 dny jsem byla ale pomerne unavena, hlavne odpoledne.... Vcera jsem objevila obchod se zdravou vyzivou a k memu prekvapeni tam meli i nejake ty raw vyrobky! Mela jsem velkou radost, ze i v Norsku neco sezenu, horsi to bude s cenou :) Maji tu hlavne ruzne sladkosti, proteinove tycinky, susene ovoce a prirodni dzusy...Neni toho mnoho, ale aspon neco extra, kdyz cloveka honi mlsna!