Ala alias Alilia

Tady si každý můžete založit svůj vita-deníček.
Podmínkou je, že název deníčku bude začínat vaší přezdívkou.
Viz vzor.

Moderátor: hugo

Odpovědět
Uživatelský avatar
alilia
Příspěvky: 55
Registrován: sob črc 26, 2008 15:49
Bydliště: aktuálne Praha

Ala alias Alilia

Příspěvek od alilia »

Ahoj,
aby som sa pri čítaní vašich príspevkov stále necítila ako zvedavý voyeur, rozhodla som sa založiť si tiež svoj denníček (aj keď ako sa poznám, denníček to asi nebude...). V rámci vitariánstva som takmer úplný začiatočník, takže "denníček" bude asi skôr miestom mojich otázok ako odpovedí a fundovaných rád, ale ktovie, možno sa časom vypracujem :mrgreen:
Čo sa týka mojej pre-vita histórie:
V detstve sa rodičia snažili obmedzovať nám prísun sladkostí, neskôr si tesne po ´89 zadovážili knižky od Walkera, onedlho aj slávneho Championa a začalo sa ultrazdravé obdobie našej rodiny. Praví vitariáni sme určite nikdy neboli, no istú dobu sme (resp. vtedy ešte hlavne rodičia) šťavili, čo sa dalo a rána sa tak u nás namiesto čaju a kávy začínali čerstvými šťavami...Ako to už chodí, časom sa ale rodičia vrátili k svojím starším stravovacím návykom (z detstva?) - a jediný, komu ako-tak zdravé stravovanie v rámci našej rodiny zostalo, som bola ja. Nejako začiatkom puberty som prestala jesť mäso, ktoré som vlastne ani nikdy predtým nemala rada a ak to šlo, tak som sa mu vyhla.Prečítala som všetkých Walkerov, čo sme mali doma (dodnes si pamätám, aký hlboký dojem na mňa tie myšlienky spravili - bodaj by aj nie, keď som bola v tak citlivom veku, ehm) a začali sa rôzne moje pokusy s ovocím a zeleninou...
Momentálne to u mňa v tom úplne najideálnejšom prípade vyzerá asi takto:
- doobeda ovocie
- ak som doma, tak na obed šalát (alebo v prípade núdzy to, čo je práve doma 8) )
- ak mimo domu, tak väčšinou ovocie alebo nič
- večer znovu šalát