raw sraz Ostrava 2013 ?

Tady si pište co vám libo, jen to zařazujte.
Do Freestyle si pak pište úplně co vám libo a není v rozporu se zákonem.

Moderátor: hugo

David_Oe
Příspěvky: 1
Registrován: úte črc 02, 2013 9:29

raw sraz Ostrava 2013 ?

Příspěvek od David_Oe »

Ahoj,
nejsem z Ostravy, ale studuji tady a teď i pracuji tak tu trávím vcelku čas. V poslední dobe se stravuji živou stravou a vcelku dobré, mám aj k přírodě blízko tak to k sobě vcelku zapadlo..
A tak sem si říkal, že kdyby byl nějaký sraz na toto téma v Ostravě, tak bych se přišel podívat. No žádný sraz sem nanašel, tak to zkouším touto cestou. Kdyby měl někdo chuť, možem něco vymyslet (třeba v parku).
Okolí kolem mě je takové jaké sem i čekal tak mě to tak nerozhazuje, ale neznám nikoho s kým bych si o tom popovídal nebo se ho na něco zeptal, takže když nad tím teď přemýšlím, asi by mi stačilo se klidně sejít i s jedním člověkem .) . Aj by mě zajímalo kolik lidí se tady tak stravuje.

Dik. David
Uživatelský avatar
Jindra
Příspěvky: 3529
Registrován: úte led 20, 2009 9:41
Bydliště: Nové Město na Moravě

Re: raw sraz Ostrava 2013 ?

Příspěvek od Jindra »

Pouhá zvědavost - v rawbaru jsi tam už byl? S tamníma děvčatama taky můžeš popovídat
no ale srazík venku v prosluněném parku může být příjemnější
Dokud jíš jen na hlad, je to v pohodě. Nepodléhej chutím!
od 12. 2. 2014 testuji nízkosacharid
milda2212
Příspěvky: 1
Registrován: sob úno 02, 2013 14:55

Re: raw sraz Ostrava 2013 ?

Příspěvek od milda2212 »

Ahoj, i já přecházím asi od dubna na čerstvou syrovou stravu, osm let jsem byl vegetarián, no a teď jsem asi sedmdesátiprocentní vitarián (chci to ještě zvyšovat), obklopený normálními masojedlíky. Taky bych uvítal raw sraz v Ostravě, abych neměl pocit, že jsem jediný blázen v česku :). Pro informaci kontakt: milda2212@seznam.cz.
smajliss
Příspěvky: 1218
Registrován: čtv srp 18, 2011 20:07

Re: raw sraz Ostrava 2013 ?

Příspěvek od smajliss »