Kde nakupovat v Praze ovoce a zeleninu a kolik RAW na den

Místo pro tipy na nákupy a pro soukromou inzerci.

Moderátor: hugo

Uživatelský avatar
araila
Příspěvky: 224
Registrován: stř led 02, 2008 17:38
Bydliště: Praha / ČR / EU / Země

Kde nakupovat v Praze ovoce a zeleninu a kolik RAW na den

Příspěvek od araila »

Zdravím všechny vitariány i ostatní, co se snaží žít alespoň trochu RAW. Vzhledem k tomu, že jsem v tomto směru začátečník a myslím to s vitariánstvím opravdu vážně, chtěla jsem se zeptat zkušenějších, kde kupujete a v jakém množství zhruba na den čerstvou zeleninu nebo ovoce. Žiji v Praze a ceny tu nejsou zrovna moc "lidové". tak mne zajímá, jak to řešíte vy, pokud nemáte vlastní domek se zahrádkou a samopěstitelské možnosti.
Uživatelský avatar
Panda
Příspěvky: 4471
Registrován: stř led 28, 2009 13:31
Kontaktovat uživatele:

Re: Kde nakupovat v Praze ovoce a zeleninu a kolik RAW na den

Příspěvek od Panda »

Chodit často do Tesca a Kauflandu - jsou často akce nebo slevy (jako např. dobře uzrálé banány za polovic) a pak jsou ceny opravdu lidové. Občas bývají zajímavé levné věci i v Albertu nebo Lidlu. Ale rozhodně ne Billa.
Uživatelský avatar
veri
Příspěvky: 1159
Registrován: ned črc 20, 2008 16:22

Re: Kde nakupovat v Praze ovoce a zeleninu a kolik RAW na den

Příspěvek od veri »

Naopak, jestli si chceš dopřát občas bio, v Bille mívají slevy (protože za draho jim to nikdo nekupuje) a tak tam právě najdeš zralý bio ananas za cca40 (místo 80+), biojablka, biobanány atp. I v Bille jsou zajímavé akce na ovozel, v pomerančové sezóně tam byly za 12,90/kg, prostě to chce jen sledovat..
Krása a vitalita jsou dary přírody pro toho, kdo se řídí jejími zákony. (da Vinci)
Uživatelský avatar
Fuujin
Příspěvky: 567
Registrován: pon led 26, 2009 15:58
Kontaktovat uživatele:

Re: Kde nakupovat v Praze ovoce a zeleninu a kolik RAW na den

Příspěvek od Fuujin »