Poradíte?

Tady se snažte dodržovat témata a nevybavovat se, od toho jsou tu kecárny.
Počítejte s tím, že to po vás bude někdo další číst a hledat tady informace.

Moderátor: hugo

TumovaMisa
Příspěvky: 3
Registrován: úte dub 09, 2013 11:51

Poradíte?

Příspěvek od TumovaMisa »

Dobrý den,

jsem tu nová, o vitariánství vím od známých a napadlo mě, že by jste mi tu mohli pomoci, či poradit. Asi před dvěma měsíci jsem se uhodila do prstu, výsledek bylo prasklé kloubní lůžko, otok a zánět. Byla jsem již u třech lékařů, první mi nasadil ortézu, druhý mi předepsal prášky Nimesil, mazání Ibalgin Gel a poslal mě na ortopedii. Odtud jsem odešla s doporučením na rehabilitace, která zahrnuje i elektroléčbu. Veskrze jsem u všech dopadla tak, že neví co se mnou a po velmi špatné zkušenosti s jedním z lékařů jsem v české zdravotnictví ztratila důvěru. Prst si s výše uvedenou mastí mažu, Nimesil neberu, protože po přečtení příbalového letáku se mi z těch hrůz akorát zvedl žaludek a s elektroléčbou také zrovna nesympatizuji. Prosím o radu, zda existuje nějaká možnost dostat se z toho sám bez použití nejrůznějších chemikálií a jedů. Zatím zkouším ochlazování studenou vodou a opatrné cvičení. Pokud tu má někdo podobnou zkušenost či radu, velice ráda ji uvítám.

Děkuji.
Uživatelský avatar
rudo
Příspěvky: 5076
Registrován: sob črc 16, 2011 8:43

Re: Poradíte?

Příspěvek od rudo »

skusenost s lekarmi ma asi kazdy

clovece pomoz si sam aj Boh ti pomoze, je asi zakladny navod

co konkretne s prstom to neviem, na dialku to akosi je strielanie v tme.
5 2 8
Uživatelský avatar
Panda
Příspěvky: 4471
Registrován: stř led 28, 2009 13:31
Kontaktovat uživatele:

Re: Poradíte?

Příspěvek od Panda »

- Urinoterapie, ta je účinná na všechny záněty.
- Samozřejmě vitariánství by pomohlo, protože by se posílil imunitní systém a lépe zvládl nápravu, tj. jíst kvanta syrové zeleniny (a co nejméně vařené stravy).