PŘÍRODNÍ KOSMETIKA

Tady se snažte dodržovat témata a nevybavovat se, od toho jsou tu kecárny.
Počítejte s tím, že to po vás bude někdo další číst a hledat tady informace.

Moderátor: hugo

Uživatelský avatar
araila
Příspěvky: 224
Registrován: stř led 02, 2008 17:38
Bydliště: Praha / ČR / EU / Země

PŘÍRODNÍ KOSMETIKA

Příspěvek od araila »

Ahojky,

Mám už určitou zkušenost s používáním přírodní kosmetiky. Šampony mi obecně vyhovují, ale s krémy je potíž.
Často se špatně roztírají a hlavně nejsou moc nebo vůbec bakteriologicky stabilní, takže mohou sekundárně infikovat pokožku a vytvářet vhodné podhůbí pro množení nejrůznějších bakterií apod..
Takže třeba něco ne 100% přírodního? Ale co by dobře promastilo suchou pokožku....
Zajímalo by mne jakou máte zkušenost vy a co používáte s úspěchem.
olfess
Příspěvky: 584
Registrován: čtv bře 27, 2008 22:32

Re: PŘÍRODNÍ KOSMETIKA

Příspěvek od olfess »

Ahoj,
tak já nejsem odborník na dámskou kosmetiku :roll:.
Ale protože jsem v přípravách své celoživotní knihy (néé :lol: , jenom sbírám rady, babské rady, návody a tipy na léčení všeho možnýho, co mi za život cvrnkne do klobouku už nějakou dobu), tak jsem se dostal i k tipům na kosmetiku, protože ta má snad ve všech těchto knikách svojí vlastní kapitolu :wink:.
Zpracovaný to nemám, ale něco ti řeknu i z hlavy :
Jsou to hlavně za studena lisované oleje, buď smíchat 2 dohromady nebo užívat 1 druh:
- Mandlový, z pšeničných klíčků, slunečnicový, sójový, z dýňových jader, hroznových jader, kokosový atd, na tělo olivový (ten je mastnější)... to najdeš na internetu a musí se nějak střídat
- kvalitní jablečný ocet, ředěný vodou - poměr si musíš dohledat sama na webu, to nevim, mělo by to být místo pleťový vody nebo tonika
- koloidní stříbro!
- šťáva z aloe (u ní říkají, že je výborná, snad jo, protože při vnitřním užívání jsem si ničeho zvláštního nevšiml, ale povrchově bych tomu věřil!!!)
- vlatní urina
- bílky, žloudek, avokádo..atd.přírodní masky - to se s někým poraď